Politica de retur – produse & suplimente alimentare
Respectăm legislația în vigoare și, prin urmare, vă informăm că orice client are dreptul de a notifica în scris faptul că dorește să renunțe la comanda primită. Clientul nu va suporta penalități și nu va fi tras la răspundere, iar, în plus, nu este necesar să ofere un motiv. Acest lucru se poate face în termen de 14 zile de la primirea coletului, pentru produsele alimentare și suplimentele alimentare. Pentru produsele din categoria accesorii (shakere, tricouri, genți etc.), returul se poate efectua în termen de 30 de zile de la primirea coletului. Prin urmare, politica de retur este cât se poate de simplă, iar clientul suportă doar costurile de transport pentru expedierea și returnarea produselor.
Produsele alimentare și suplimentele alimentare trebuie returnate în maximum 14 zile de la data primirii coletului. Vă atragem, de asemenea, atenția că produsele alimentare și, în general, produsele perisabile trebuie returnate exact în forma în care au fost expediate. Dacă produsele alimentare sau suplimentele alimentare au ambalajul deschis, valoarea acestora nu poate fi rambursată. Pentru produsele din categoria accesorii (shakere, tricouri, genți etc.), returul se poate efectua în termen de 30 de zile. Dacă aceste produse prezintă semne de deteriorare anormală (shakere sparte, tricouri/genți rupte, accesorii lipsă), conform secțiunii „politica de retur”, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului sau de a rambursa doar o parte din valoarea produsului afectat, în funcție de gravitatea problemei. Aceste detalii vor fi comunicate în urma evaluării produsului returnat.
Produsele achiziționate din categoria „Stoc lichidare”, dacă sunt suplimente alimentare sau produse alimentare, nu pot fi returnate, deoarece sunt deja oferite la un preț redus din cauza apropierii termenului de expirare și a posibilelor caracteristici care se pot modifica. Produsele rămase din categoria „Accesorii” aflate în secțiunea „Stoc lichidare” pot fi returnate în termen de 30 de zile de la data primirii coletului.
Prin urmare, dacă produsele returnate sunt primite exact în forma în care au fost expediate, valoarea produselor facturate va fi rambursată, minus costurile de transport dus-întors.
Dacă produsele sunt returnate în aceeași stare în care au fost primite, conform prezentei secțiuni „politica de retur”, rambursarea sumei datorate se va face în maximum 5 zile lucrătoare de la primirea returului.
Pentru rambursarea sumei datorate în urma returului, avem nevoie de următoarele informații: numele și prenumele dumneavoastră, contul IBAN și numărul comenzii returnate.
Pentru a evita întârzierile, vă rugăm să ne trimiteți toate aceste informații la adresa de e-mail support(at)i-nutrition.ro.
Menționăm, de asemenea, că rambursarea (conform informațiilor din secțiunea „politica de retur”) se va efectua în contul bancar al clientului. Nu contează metoda de plată utilizată la finalizarea comenzii (ramburs sau plată cu cardul).
Puteți găsi mai multe informații de contact aici.
Puteți urmări promoțiile și alte campanii I-Nutrition pe Facebook aici.
Puteți urmări, de asemenea, promoțiile și campaniile pe Instagram aici.