politica de returnare i-nutrition.ro

Politica de returnare

Respectăm legislația în vigoare, astfel, vă aducem la cunoștință că orice client are dreptul de a notifica în scris că renunță la comanda primită. Clientul nu va primi penalități și nu va fi tras la răspundere, mai mult de atât, nu trebuie să invoce neapărat un motiv. Acest lucru se poate face în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea coletului. Așadar, politica de returnare este una cât se poate de simplă iar clientul suportă doar costurile de transport ale produselor.

Este necesar ca produsele să fie returnate în maximum 10 zile lucrătoare de la data primirii coletului. De asemenea, vă atragem atenția asupra faptului că produsele trebuie să fie returnate exact așa cum au fost primite. În cazul în care produsele prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete; urme de uzură; zgârieturi; lovituri; accesorii lipsă; potrivit secțiunii ”politica de returnare” avem dreptul de a refuza acceptarea returului. De asemenea, se poate opri contravaloarea produselor sau o parte din valoarea lor. Aceste detalii vor fi comunicate în urma evaluării prejudiciilor aduse.

Deci, în situația în care produsele care fac obiectul returului sunt recepționate exact așa cum au fost trimise; se va rambursa valoarea produselor facturate din care se scad costurile de transport tur-retur.

În situația în care produsele sunt returnate în condiția în care au fost și primite, potrivit acestei secțiuni ”politica de returnare”, rambursarea contravalorii datorate se va face în cel mult 5 zile lucrătoare de la primirea returului.

Pentru rambursarea valorii datorate pentru retur, avem nevoie de următoarele informații: numele și prenumele dumneavoastră, contul IBAN, numărul comenzii ce se va întoarce ca și retur.

Pentru a nu exista întârzieri, vă rugăm să ne trimiteți toate aceste informații pe adresa de e-mail adriana (at) i-nutrition.ro.

De asemenea, menționăm că rambursarea contravalorii (în funcție de informațiile din secțiunea ”politica de returnare” se va realiza în contul bancar al clientului. Nu are importanță ce metoda de plată a folosit la finalizarea comenzii (ramburs sau plata cu cardul).

Mai multe informații de contact veți găsi aici aici.

Promoții și alte campanii realizate de I-Nutrition pe FaceBook le puteți urmări aici.

De asemenea, promoțiile și campaniile realizate pe Instagram, le puteți urmări aici.